Nyaralni mentem ...

Elérkezett az idő, mikor valahogyan elfelejtődött a blogírás.. Volt egy-két elkezdett, félbehagyott jegyzet(ke) ... Változott a profil, megszűnt, átalakult a domain név - elérhetőség ... Eltűntek a képek ...

Maradt a Csipkeségeim frissítése a Facebookon, mint személyes napló. Amikor mintát kerestem, vagy új érdekes technikát tanultam, kitettem az oldalra. Amikor elkészült egy új projekt, nagyon jó volt megosztani, és nézni, vajon mik a visszajelzések, mi a vélemény róla..

Így van ez a mostani - majd 2 hónapja hogy elkészült - horgolmányommal is:




Ebben biztos, hogy elfér az éppen aktuális. Akár kötöm, akár horgolom ;)

A virágmintát is lerajzoltam hozzá. Remélem, használható:





Na, ez is megvan, a következő - nagyszabású projektemmel hamarosan jelentkezem!

Pá, akkor nyaralni mentem ;)



Megjegyzések