Fogynak a Paverpol díszeim

   Egy ideje már, mint minden rendes karácsony előtti készülődésemben, egyik fontos tevékenységem, hogy készítsek pár saját idei díszt. Pár éve lennie kell horgolt és Paverpollal keményített csipke motívumoknak is.

https://www.facebook.com/pg/Csipkesegeim/photos/?tab=album&album_id=347078745391031

   Idén is készültek jócskán, most az ajándékok díszítésére is gondoltam, és rendelésre, valamint ajándékba is készítettem. Szeretek vele foglalkozni. Jóleső érzéssel tölt el! <3





   A fotózáshoz mindig egy kellemes napos délelőttöt és egy felhőtlen ködmentes esti alkalmat szoktam választani..



   A mostani alkalomra valahogy elfogytak a kész díszek  ....  a maradékot gyorsan lencsevégre kaptam a borongós nap ellenére!









   Találtam valami mintaféleséget is .. Lehet válogatni ;)






























Megjegyzések